Čuvene poslednje reci…

• Bicemo bezbedni iza ovog stakla.

• Naravno da je sterilno.

• Tako je pitom da mozes i glavu da mu gurnes u usta.

• Bio je svez prosle nedelje.

• Ovo su jestive pecurke.

• Preseci crvenu zicu…

• I treba tako da se cuje.

• Ma imamo dovoljno goriva za jos par sati leta.

• Ne boj se, napadaju samo kad su gladni.

• Mogu da zadrzim dah duze od tebe.

• Sef nece da se ljuti.

• Ajde da pitamo ove fine OVK vojnike za pravac.

• Ne brini se, duso, skupice se na pranju.

• Nikad me nece naci u ovom ormanu.

• Nista ne moze da podje naopako.

• Daj mi sibicu. Cini mi se da je rezervoar prazan.

• Naravno da polarni medvedi ne mogu da udju u iglo.

• Ne treba mi telohra…

• Samo im kazi da si moj prijatelj.

• Veruj mi!

• Uopste ne boli.

• Noz nije pravi.

• Ne brinite se, puska je zakocena.

• Popij ovo.

• Ha! Ta stvarcica ne bi ni muvu ubila.

• Duso, siguran sam da sam zakljucao vrata.

• Padobrani se ne otvaraju samo na filmu.

• Jos samo malo benzina, da raspali vatru…

• Ne brini se, na Kosovu je sada bezbedno.

• Odatle ne bi ni slona pogodili.

• I’ll be back.

• Ej <hik>, pridrzite mi <hik> pivo i gledajte ovo.

• Sada je trenutak. Sve ili nista…

• Ha! Tu pricu su izmislili samo da bi plasili decu.

• Niko nece saznati.

• Nemas ti muda da povuces obarac!

• Ups!

• Jel to dobro ili lose?

• Hej, pa to sisti…

Објављено у Humor. Leave a Comment »

Оставите одговор

