Malo o zenskom pecanju

Muz i zena odluce da odu na odmor na jezero poznato kao meka i raj zaribolovce. Muz obozava da u ribiciju izadje u cik zore a njegova zena obozava da u miru cita knjige.
Jednog jutra se muz posle nekoliko sati ribolova vratio i odlucio da ce da malo dremne a zena je tada resila da se sama izveze malo camcem na jezero premda se na njemu sama bas i nije najbolje snalazila.
Upali motor i izveze camac na jedno usamljeno mesto, baci sidro, izvadi knjigu i nastavi da uzivau tisini i da cita svoju knjigu.
Tuda naidje ribolovni inspektor u svom camcu, pristane uz zenin camac i kaze:
-Dobro jutro gospodjo. Sta to radite?
-Citam knjigu> odgovori ona (i pomisli -zar to nije ocigledno?
-Nalazite se na delu jezera rezervisanom za sportski ribolov- obavesti jeinspektor.
-Zao mi je gospodine, ali ja ne pecam. Ja samo sedim u camcu i citam knjigu.
-Da, ali u camcu imate sav pribor potreban za pecanje i sto se mene ticemogli bi sa pecanjem otpoceti svakog trenutka. Bicu primoran da vas povedem sa sobom do stanice i da protiv vas podnesem prijavu> rece on.
-Ako vi to zaista i uradite onda znajte da cu i ja protiv vas podneti prijavu, ali zbog silovanja-odgovori mu zena.
-Ali, pa ja vas nisam niti dotakao!?- rece inspektor.
-Da, ali vi za to imate sav potreban pribor i sto se mene tice mogli bi satim otpoceti svakog trenutka …
-Dovidjenja gospodjo i uzivajte u ovom lepom danu …

NARAVOUCENIJE:Ne ulazi u raspravu sa zenom koja cita. Vrlo je verovatno da ona ume i damisli.

Објављено у Humor. Leave a Comment »

Оставите одговор

